niedziela, 27 stycznia 2013

Sklep przy Blossom Street - Debbie Macomber

Tytuł: Sklep przy Blossom Street
Autor: Debbie Macomber
Wydawnictwo: Harlequin
Ilość stron: 384


Jako, że za oknem dosyć nieprzyjazna pogoda dla długich spacerów - aczkolwiek uwielbiam deszcz i śnieg, za ich klimat - to mam więcej czasu na pogrążanie się w ciekawych lekturach. Tym razem wybrałam powieść Debbie Macomber "Sklep przy Blossom Street". Jest to ciepła opowieść o czterech kobietach, które połączyła przyjaźń, a wszystko zaczęło się od Lydii Hoffman. Po latach walki z rakiem, postanawia spełnić swoje marzenie - otwiera własny sklep z włóczkami i rozpoczyna kurs robienia na drutach. Na owy kurs zapisują się trzy całkowicie różne kobiety - Alix, niesprawiedliwie oskarżona o posiadanie narkotyków, Carol, nie mogąca urodzić upragnionego dziecka oraz Jacqueline, której małżeśntwo rozpada się od wielu lat. Te trzy na pozór nie mające nic wspólnego ze sobą kobiety, zaprzyjaźniają się. Zaczyna ich łączyć pasja do robienia na drutach, ale również ich problemy.

Powieść jak dla mnie była naprawdę interesująca, mimo że opisywała codzienne problemy czterech kobiet to i tak potrafiła mnie zaciekawić na tyle, że nie mogłam się od niej oderwać. Historia z założenia miała być zwyczajną, pospolitą powieścią obyczajową. I taka była, z tym, że jak dla mnie świetnie napisana a na dodatek fabule raczej też nie można nic zarzucić, no chyba, że ktoś nie lubi ciepłych, dobrze kończących się powieści. Wtedy, ktoś taki, może mieć problem z przebrnięciem przez tą lekturę :) Ta pozycja z pewnością znajdzie zainteresowanie ze strony osób, które chciałyby oderwać się od szarej rzeczywistości i przez chwilę pomarzyć.

Ocena: 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz